მომსახურების სტანდარტები - Vip Intellect Group

მომსახურების სტანდარტები

ტრეინინგები მიმდინარეობს ინტერაქტიული სწავლების სტილში "casestudy" ფორმატით, აერთიანებს თეორიული ინფორმაციის გადაცემას პრეზენტაციის ფორმით და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება/განმტკიცებაზე ორიენტირებულ ინდივიდუალურ და გუნდურ სავარჯიშოებს, სტრატეგიულ ბიზნეს სიმულაციებს და საქმიან თამაშებს.

ტრენინგის მიზანი:

** წარმატებული კომუნიკაციის წარმოებისათვის აუცილებელი უნარების განვითარება
** საუბრის მართვის ფსიქოლოგიური ტექნიკების შესწავლა
** შრომითი მოტივაციის მაქსიმალიზაცია
** გუნდური მუშაობის უნარების განვითარება

თემები:

** მომსახურების ტექნიკები
** კლიენტის ქცევის მართვა
** საუბრის სტიმულირების მეთოდები
** გუნდი და გუნდური მუშაობის უნარები
** მიზნის დასახვის და მიღწევის სტრატეგიები
** გავლენის ფსიქოლოგია კომუნიკაციებში

შედეგები:

** მომსახურების სტანდარტების ამაღლება,
** წარმატებული კომუნიკაციისათვის სავალდებულო უნარ ჩვევების გამომუშავება.

პროგრამის ხანგრძლივობა: 16 საათი
პროგრამის ღირებულება: 350 ლარი