ტრეინინგები მიმდინარეობს ინტერაქტიული სწავლების სტილში "casestudy" ფორმატით, აერთიანებს თეორიული ინფორმაციის გადაცემას პრეზენტაციის ფორმით და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება/განმტკიცებაზე ორიენტირებულ ინდივიდუალურ და გუნდურ სავარჯიშოებს, სტრატეგიულ ბიზნეს სიმულაციებს და საქმიან თამაშებს.
ტრენინგის მიზანი:
** წარმატებული კომუნიკაციის წარმოებისათვის აუცილებელი უნარების განვითარება
** საუბრის მართვის ფსიქოლოგიური ტექნიკების შესწავლა
** შრომითი მოტივაციის მაქსიმალიზაცია
** გუნდური მუშაობის უნარების განვითარება
თემები:
** მომსახურების ტექნიკები
** კლიენტის ქცევის მართვა
** საუბრის სტიმულირების მეთოდები
** გუნდი და გუნდური მუშაობის უნარები
** მიზნის დასახვის და მიღწევის სტრატეგიები
** გავლენის ფსიქოლოგია კომუნიკაციებში
შედეგები:
** მომსახურების სტანდარტების ამაღლება,
** წარმატებული კომუნიკაციისათვის სავალდებულო უნარ ჩვევების გამომუშავება.
პროგრამის ხანგრძლივობა: 16 საათი
პროგრამის ღირებულება: 350 ლარი