კურსის მიზანი:
კურსის მიზანია მოამზადოს პროფესიონალები შესყიდვების, ბრენდის და პროდუქტების მენეჯმენტის მიმართულებით, რომლებიც სიღრმისეულად შეისწავლიან ანალიტიკურ მეთოდებს და შეძლებენ მათი გამოყენებას კომერციისა და ბიზნესის პრაქტიკაში.
ვისთვის არის განკუთვნილი:
კურსი განკუთვნილია გაყიდვების, შესყიდვების და მარკეტინგის სფეროში განვითარების მსურველთათვის, რომლებიც სურთ ანალიტიკური აზროვნების გაღრმავება და კომერციული პროცესების ეფექტიანად მართვა.
1. Excel ინსტრუმენტების შესწავლა და გამოყენება
•მონაცემთა ბაზების შექმნა და დაკავშირება (Vlookup / Hlookup),
•მონაცემთა დაჯგუფება და ანალიტიკა (Pivot Table, What-If Analysis)
• Data Management და Cleaning Techniques (მონაცემების ფილტრაცია, დუბლიკატების მოცილება, Validation)
• Dynamic References, Named Ranges, Conditional Formatting
ფუნქციების შესწავლა და პრაქტიკული გამოყენება:
If, And, Or, Not, Vlookup, Iferror, Sumifs, Averageifs, Countifs, Stdev, Median, Correl, rand,Randbetween, Round, Int, Date, Eomonth, Concat, Left/Right/Mid, Text, Proper, Now, Month, Day …
2. მარაგების მართვა და ABC ანალიზი
• ოპტიმალური სტოკის მაჩვენებლების გაანგარიშება
• დეფიციტების და Overstock-ის განსაზღვრა, FML -კრიტერიუმების დადგენა
• ABC ანალიზი და პროდუქტების კატეგორიზაცია პრიორიტეტებით
• პარეტოს პრინციპი და მისი როლი პროდუქტ-მენეჯმენტში
• პრაქტიკული ქეისების განხილვა და ანალიზი რეალურ მაგალითებზე
• სხვადასხვა კატეგორიების მართვის მეთოდები
3. შესყიდვების დაგეგმვა
• სტრატეგიების დაგეგმვა პროდუქტების / კატეგორიების მიხედვით
• გაყიდვების ანალიზის გამოყენება შესყიდვების გეგმის ფორმირებაში
• კომბინირებული სტრატეგიულ-ანალიტიკური მოდელი
• შესყიდვების დაგეგმვის პარამეტრები
• ოპტიმალური მარაგების ფორმირება
4. ფინანსური და კომერციული კოეფიციენტების შეფასება:
• მარჟა (Gross Margin%)
• ფასნამატი (Markup) – კავშირი მარჟას და ფასნამატს შორის
• მოგება-ზარალი და მომგებიანობა (Net Margin%)
• კომერციული მომგებიანობის კოეფიციენტი: Margin/Stock
• მარაგების ბრუნვადობა (Inventory Turnover) – ნელი და სწრაფად ბრუნვადი საქონლის კრიტერიუმების დადგენა
• ROI – პროექტის მომგებიანობა
5. მარჟის და ფასწარმოქმნის ანალიზი და მართვა
• შესყიდული საქონლის თვითღირებულების კალკულაცია
• საფასო სტრატეგიები
• კონკურენტულ გარემოში ფასების ცვლილებების მართვა
• CVP (Cost-Volume-Profit) და Break-Even ანალიზი
• სენსიტიურობის ანალიზი და მისი გამოყენება
კურსის ღირებულება ინდივიდუალურად 700 ლარი
ჯგუფში 480 ლარი
ხანგრძლივობა 8 ლექცია
შეავსე სარეგისტრაციო ფორმა და დარეგისტრირდი ჯგუფში: